fietstocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu fietstocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu

fietstocht

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

25 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Gisteren toen ik aankwam was ik super moe en realiseerde ik mij eindelijk dat ik een half jaar weg ben en dat dat best lang is. Het weer hielp ook niet mee want het regende en onweerde keihard. toen het ongeveer 3 uur was ging ik maar even de buurt verkennen en heb ik een stukje gewandeld. Ook heb ik die dag een meeting gehad van het hotel over alle leuke dingen in de buurt. Bij diezelfde meeting waren ook drie andere nederlanders. Hun hadden al een toer geboekt en ik kon met ze mee. Daar was ik wel heel blij om.

we hebben een fietstoer en een boottocht gedaan. we gingen met de fiets door kleine steegjes met veel eten en winkeltjes. Je moest heel erg geconcentreerd fietsen anders knalde je zo ergens tegen op. Ook hebben we langs de plantages gefiets daar waren allemaal bananenbomen. palmbomen en andere planten. heel leuk om het contrast te zien. daarnaast hebben we ook een boottocht gedaan. met een longtail boot langs allemaal kleine huisjes. toen we terug kwamen van de toer wilden we nog iets anders doen. We zijn daarom nog naar de grootste markt van de wereld geweest. dat was wel leuk maar erg vermoeiend. Alles was ook super goedkoop. heb alleen niks gekocht aangezien mijn backpack super vol zit.

Ook heb ik mijn eerste tuk tuk ervaring. Heenreis naar het station ging goed en verliep vlekkeloos. Terugreis daarintegen ging iets minder soepel. de tuk tuk chauffeur bracht ons naar totaal de verkeerde plek, niet eens in dezelfde richting. Ik zat samen met een duits meisje in de tuk tuk en een andere man probeerde ons dingen aan te smeren waar wij niet op in gingen. (dat meisje hebben we ontmoet tijdens onze fiesttocht) daar baalde het jongetje wel van( hij zag er erg jong uit) maar bracht ons uiteindelijk naar de straat van mijn hostel. gelukkig maar. Ik was al bang dat hij weer de verkeerde kant op ging. Ik zal zo even kijken of het lukt om foto's up te loaden en ik ga lekker lang onder de douche staan.

ps ik moet nog wel wennen aan de hitte. Het liefst douche ik me 10 x op een dag. helaas gaat dat een beetje lastig

  • 25 Oktober 2014 - 14:24

    Zwanny:

    Lieve Carlijn, ik zit hier met oma in Zwolle, opa, henk en Gea zijn achter een auto aan en ik zag dat er weer een berichtje was. Oma heeft er van genoten en staat versteld hoe dit allemaal kan. Je hebt dus al heel wat beleefd zelfs in de tuk tuk gezeten. Fijn dat we dit allemaal mee kunnen beleven. Oma is overgelukkig met dit bericht en ze wil iedere dag bij mij komen om te horen of er nieuws is van jou. Ze moet aldoor aan je denken en we laten het opa ook even lezen. Heel veel liefs en plezier gewenst van ons

  • 25 Oktober 2014 - 16:48

    Jannet Benthem:

    Hoi Carlijn, wat een belevenissen in zo'n korte tijd. Spannend allemaal. Tessa heeft het ook al in de klas vertelt bij haar juf die ook veel reist. Ze vroeg al of je een blog hebt. Misschien gaan ze je blog nog even bekijken als je dat niet erg vindt. Veel plezier nog en een prettig weekend. Groetjes Jannet

  • 25 Oktober 2014 - 17:26

    Paula:

    Ha lieve Carlijn, klinkt goed: nieuwe ontmoetingen, fietstocht, boottocht, tuk tuk!! Geweldig!! En de hitte zal vast wel wennen zijn, zo kennen we dat volgens mij niet hier in Nederland... nou nu lekker weer bijkomen en onder de douche!! veel liefs en have fun!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

nieuw zeeland! mijn laatste verslag

14 Maart 2015

Australie!

08 Februari 2015

Cambodja

08 Februari 2015

3 weken vietnam!!

10 Januari 2015

kerst en oud en nieuw in Thailand en vietnam!
Carlijn

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 9562

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: