ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu

ayutthaya

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

27 Oktober 2014 | Thailand, Ayutthaya

Hier weer een klein verslagje. Ik ben gisteravond aangekomen in ayutthaya. Ik heb nog niet zoveel gezien, maar wat ik vanuit het raam zie is veel belovend. Wat wel jammer is van deze stad is dat er meer muggen zijn en veel zwerfhonden. Niet echt mijn ding. Wel hebben we gisteren bij een leuk tentje met live muziek gegeten super gezellig.

Gisteren in bangkok hebben we nog wat sightseeing gedaan. We zijn naar tempels en het koninklijk paleis geweest. Echt super mooi. Daarnaast hebben we ook de gouden buddha van bangkok gezien. (Zie de foto's)

Vandaag staat op het programma de stad ayutthaya. Ben benieuwd.

Kus carlijn

• 27 Oktober 2014 - 12:58

Zwanny:

Fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je het gezellig hebt. We kijken al weer uit naar het volgende bericht! Heb je wel prikweg bij je?