relax - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu relax - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu

relax

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

05 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen. Ik Ben Na De Trekking naar chiang rai geweest om de white tempel te zien. Ik wilde daar wat langer blijven om te relaxen, maar ik vond het daar niet super leuk dus ben ik na een nacht weer terug gegaan naar chiang mai. In chiang mai is veel meer te beleven en wordt het steeds drukker aangezien vandaag loi kra tong begint. Loi kra tong ia een 3 daagse festival waar ze van die lampionnetjes de lucht in laten. In chiang mai zelf heb ik de dierentuin bezocht en heb ik een paar tempels gezien. Ook heb ik 2 X een massage gehad, 1 X een thaise massage (ze deed het wel licht, wat ik al hard genoeg vond) en 1 x een relaxing massage wat erg lekker was. Vanavond begint het festival ben benieuwd of het een beetje leuk is! ;)

  • 05 November 2014 - 09:06

    Paula:

    Ha Carlijn... ik wou je al vragen of je een thaise massage had gehad, ja dus!! Het is daar zo gewoon... heerlijk om ook even te relaxen! je was ook zo helemaal in de actie vanaf dat je aangekomen bent.... Heb je nog weer nieuwe mensen ontmoet? de trekking klonk ook echt heel gaaf.. wel een beetje afzien, met vallen, hitte enz, maar heb je dat ook weer meegemaakt! KLinkt bijzonder dat festival, ik hoop dat het leuk is! veel plezier en heb het goed! liefs Paula

  • 05 November 2014 - 09:42

    Zwanny:

    hoi Carlijn, groot gelijk dat je het even rustig aan doet hoor. Een lampionnetje oplaten is niet zo moeilijk en dan heb je misschien ook nog een beetje Sint Maarten gevoel.
    We genieten van je verhalen en Opa en Oma zijn hier gisteren nog geweest voor het laatste verhaal. Nu alweer een nieuwe dus maar dat lees ik ze wel even weer voor hoor.
    Vinden ze geweldig, Oma snapt maar niet hoe dat allemaal kan.
    Moest je van Opa een adres doorgeven van Garbrant Oosterloo uit Australië.
    G.Oosterloo, 5 Mergowiedrive Cleveland 4163, Queensland Australië.
    Telefoonnummer 0061407741309
    Ik hoop dat je hier wat mee kan.
    Lieve groeten van ons allemaal hier, Opa en Oma, Henk, Zwanny en ook van Nicole en Leonie die ook genieten van je verhalen van het olifanten avontuur.
    Dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

nieuw zeeland! mijn laatste verslag

14 Maart 2015

Australie!

08 Februari 2015

Cambodja

08 Februari 2015

3 weken vietnam!!

10 Januari 2015

kerst en oud en nieuw in Thailand en vietnam!
Carlijn

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 9554

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: