mijn eerste vlucht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu mijn eerste vlucht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu

mijn eerste vlucht

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

24 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Daar ben ik dan eindelijk, in het hostel. Vanochtend vroeg vertrokken vanuit bedum met papa, mama, bianca en jaimy. Toen pas realiseerde ik me een beetje dat ik voor een half jaar weg ga. Met wat tranen Door de douane ging ik opzoek naar mijn gate. Die ik gelukkig snel gevonden had. Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat, werd ik wel een beetje zenuwachtig, want ja hoe zal ik het vinden dat vliegen. Gelukkig kwam er een zestig jarige, Noorse, kunst galerie eigenaar naast mij zitten die er veel verstand van had. Hij gaat zowat om de maand op reis en was al een paar keer naar Bangkok geweest. Ik ben heel veel over die man te weten gekomen. Ik heb namelijk al zijn foto's gezien van Noorwegen en alle andere reizen die hij had gemaakt, maar wel heel erg naar mijn zin gehad naast die man. De vlucht zelf was prima, we hebben wel een beetje turbulentie gehad maar volgens mij hoort dat erbij. Toen ik naar de aankomst hal liep kwam er al een lief vrouwtje aan om mij naar mijn taxi te brengen. En nu ziet ik hier in mijn hostel dit te typen en te wachten op mijn kamer die om twee uur klaar is ( het is nu negen uur s ochtends).

Kus carlijn

  • 24 Oktober 2014 - 10:19

    Gea:

    Ha Carlijn, wat een goed begin. Wie weet ga je ook Noorwegen nog eens bezoeken ;)
    Maar eerst het warme Azië ontdekken. Van oma hoorde ik vanmorgen vroeg al dat je een goede reis hebt gehad. Daar zijn opa en oma heel erg blij mee. Veel plezier nu op je reis.

  • 24 Oktober 2014 - 14:21

    Zwanny:

    Lieve Carlijn,

    Je bent dus veilig overgekomen en het vliegen op zich is al een leuke ervaring.
    Nu straks lekker even uitrusten en opladen voor de dingen die komen gaan. Ik had al een belletje van Oma gehad dat je veilig was geland. Fantastisch dat we zo een klein beetje met je mee reizen. Veel plezier en we denken aan je hoor.

    Liefs,

    Henk en Zwanny

  • 24 Oktober 2014 - 18:13

    Eryn , Jesper, Afiena, Dethmer:

    Lieve carlijn

    fijn dat alles goed gegaan is .
    Een goed begin is het halve werk .
    We kijken uit naar het volgende berichtje.
    Rust maar lekker uit van de reis.
    En denk aan wat komen gaat.

    xxx Eryn,Jesper,Dethmer en Afiena

  • 25 Oktober 2014 - 13:37

    Carina Oosterloo:

    Lieve Carlijn,

    Mooi dat je veilig aan gekomen bent. Veel plezier.

    Liefs Mam

  • 27 Oktober 2014 - 17:42

    Anneke Antoons:

    Geweldig Carlijn!! Geniet ervan!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

nieuw zeeland! mijn laatste verslag

14 Maart 2015

Australie!

08 Februari 2015

Cambodja

08 Februari 2015

3 weken vietnam!!

10 Januari 2015

kerst en oud en nieuw in Thailand en vietnam!
Carlijn

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 9581

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: