trekking - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu trekking - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu

trekking

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

01 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

2 dagen geleden begon voor mij de trekking Door de bossen heen in chiang mai. Ik werd om 9 uur opgehaald met een auto waar al een Pools en Frans stel inzaten. Ik was de laatste die we ophaalden dus ik dacht dat dit de groep was, later bleek dat er twee auto's waren.

Eerst gingen we naar een plek met allemaal orchideeën en daarna naar een lokale markt. Wel leuk om te zien maar niet heel bijzonder. Daarna werden we naar een plek gebracht waar onze hike zou beginnen. Ik had er toen nog wel vertrouwen in dat ik dat wel even zou doen. Maar Samen met die warmte en de steilheid ( meer dan 40%) moest ik wel een paar ik stoppen onderweg. Toen we met zijn allen boven waren, had ik echt een super rood hoofd en zweette ik echt super erg. Toen moesten we weer naar beneden, dat was net zo steil als naar boven. Daarnaast was het op sommige plekken ook glad. Je raad het al, ik ben natuurlijk 2 keer uit gegleden. Toen we na de hike aankwamen in het dorpje waar we overnachtten, mochten we olifant rijden en de olifanten in het water wassen. Echt super gaaf!!
Het dorpje zelf was heel simpel en mooi. Het was ook super gezellig met de mensen van de trekking, de tourguide en de mensen in het dorpje. Zo was er een kampvuur en maakten ze muziek met de gitaar. Ik weet niet of ze dat normaal ook doen want ze waren een beetje onder invloed van wiet en magic mushrooms )( die kan je overal in de natuur hier vinden) maar het was niet vervelend ofzo. Na een koude douche en een nacht op een dun matrasje was het tijd om te gaan raften. Ik ben erachter komen dat ik niet zo goed ben in avontuurlijke dingen, want ik was natuurlijk als enige uit de boot gevallen bij het raften. Daarna gingen we bamboe varen, dat was iets meer mijn ding want daarbij hoefde je alleen maar te zitten, haha. En dat was de trekking. Ben echt super blij dat ik dat gedaan heb, het was echt heel leuk! !!
Die avond zijn we nog met de mensen die niet weg hoefden naar een helloween feest geweest. Echt heel gezellig. Op dat feest hebben we nog 1 van de 200 flessen Poolse wodka van het huwelijksfeest van het Poolse stel gedronken. Het was een zeer geslaagde avond.

Ik denk dat ik vandaag naar chiang rai ga, maar dat weet ik nog niet zeker haha.

Ik doe de foto's op fb dat gaat een stuk sneller!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

nieuw zeeland! mijn laatste verslag

14 Maart 2015

Australie!

08 Februari 2015

Cambodja

08 Februari 2015

3 weken vietnam!!

10 Januari 2015

kerst en oud en nieuw in Thailand en vietnam!
Carlijn

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 9577

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: