mae head, koh phagnan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu mae head, koh phagnan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carlijn Oosterloo - WaarBenJij.nu

mae head, koh phagnan

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

18 November 2014 | Thailand, Bangkok

Hier ben ik weer met een verslag. Ik ben nu weer in bangkok. Ik ben hier omdat ik donderdagochtend vertrek naar bali.
De afgelopen week ben ik op koh tao en koh phangan geweest. Op koh tao heb ik niet zoveel gezien aangezien het de hele dag regende! Omdat ik besloten had om niet meer te gaan duiken, zijn we ( het Engelse meisje natasja ) en ik naar koh phangan gegaan . Ik was wel een beetje bang voor de boottocht maar die viel deze keer reuze mee. Toen we aankwamen hadden we een mooi resort gevonden met zzwembad richting het zuiden van het b eiland . En dat voor maar 4 euro per nacht!! We hebben de hele dag niks gedaan en lekker inde zee en het zwembad gezwommen. En natuurlijk net zo als gewoonlijk was ik weer verbrand. Toen besloten om naar het noorden te gaan van het eiland want daar was een plek waar we goed konden snorkelen. We hadden op Internet een hele goedkope plek gevonden voor maar 3 euro per nacht. Toen we uit de taxi kwamen moesten we nog eind lopen over het strand naar de accomodatie. Wat best zwaar was met een backpack op je rug. De accommodatie was super basic en had geen wifi en warme douche. Maar voorde rest was het een super leuke plek. De eigenaresse was super lief en elke avond dronken we een drankje met iedereen die er ook sliep en mensen die voorbij kwamen. Echt een super leuke plek waar we wat langer zijn gebleven dan gepland. Elke dag kwam er weer een dag bij. Natasja wilde een keer yoga proberen en toevallig kwam er een stel waarvan de vrouw yoga gaf. Dus kregen we een gratis yoga les met uitzicht op zee. Yoga was erg lastig maar wel heel leuk om te doen en het uitzicht maakte het af. Ook hebben we een scooter gehuurd en hebben we de phang waterval gezien. Heel erg mooi. Maar toen ik naar het viewpoint liep was ik blij dat ik niet aan het duiken was aangezien ik nog erg benauwd ben. Dat merkte ik ook toen ik aan het snorkelen was. Helaas was bij het snorkelen het zicht niet super goed maar heb wel een paar mooie visjes gezien. Deze plek waar ik heb gezeten was tot nu toe de leukste plek met de beste sfeer! Ook zijn we een paar keer de auto naar het dorpje geweest. Wat wel grappig was, was dat de weg die wij namen wel op de kaart staat maar super steil is en van zand en met heel veel. Na ongeveer 7 dagen op de eilanden zijn we uiteindelijk wel vertrokken. Wij zagen heel erg op tegen de boot reis, maar dit keer viel ik zelfs in slaap zo rustig was de zee. Echt super fijn!!! Waarschijnlijk is mijn volgende update vanuit Indonesië !!!!!:) see you later! ;)

  • 18 November 2014 - 11:37

    Hilda:

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en alles zo goed verloopt. Een hele geruststelling voor het thuisfront. Veel mensen ontmoet en al veel dingen gezien en gedaan . Volgens mij ook al wat kilootjes verloren als je maar niet terugkomt zoals de mensen die meedoen aan expeditie robinson dan is alles goed. Nou meid blijf genieten en voorzichtig we blijven je volgen .

  • 18 November 2014 - 18:48

    Paula:

    Ha Carlijn, klinkt super relaxt die plek op het eiland!! en heerlijk zo bij de zee! Ben je nu weer alleen in Bangkok? Nou ook mooi dat je naar Bali gaat.. ben benieuwd hoe dat gaat zijn.... veel plezier en een goede reis naar Bali... heb het goed, liefs Paula

  • 18 November 2014 - 19:08

    Jannet :

    Hoi Carlijn, wat een mooie foto's. Ik wil zo wel bij je komen en ook even lekker in de hangmat liggen. Veel plezier in Indonesië! Hier zijn ze allemaal druk met sint en piet! groetjes, Jannet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

nieuw zeeland! mijn laatste verslag

14 Maart 2015

Australie!

08 Februari 2015

Cambodja

08 Februari 2015

3 weken vietnam!!

10 Januari 2015

kerst en oud en nieuw in Thailand en vietnam!
Carlijn

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 9580

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: